Contact
Er diverse mogelijkheden om contact met ons op te nemen om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden:
– E-mail:info@kelvi.nl (binnen 24 uur antwoord op uw vraag tijdens werkdagen)
– Telefoon: +31 (0)85 – 06 02 211 (ma t/m vr van 9.00 uur – 18.00 uur)
Levering
Levertijden van de producten die op onze site worden aangeboden variëren per product. In de productomschrijving naast het product wordt aangegeven wat de verwachte levertijd van het product is.
Retourneren
Bent u niet tevreden over uw product(en) en wenst u deze te retourneren? U kunt binnen 14 dagen na ontvangst producten retourneren. U hoeft hiervoor geen reden op te geven en kunt binnen deze periode te allen tijde uw pakket retourneren.
Garantie
U heeft standaard één jaar garantie op al onze producten, met uitzondering van de woonaccessoires.
Klachtenafhandeling
Heeft u een klacht, of is er onverhoopt een defect aan uw goederen? Laat het ons weten! Iedere klacht behandelen wij met grote zorg. Wat wij van u verwachten is een duidelijke omschrijving van de klacht/defect geïllustreerd door een foto in de bijlage. Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op uw klachten en streven ernaar altijd tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Klachten/defecten kunt u mailen naar info@kelvi.nl, u wordt verzocht het bestelnummer te vermelden bij uw klacht of defect.
Onze service is geheel kosteloos! Wij hebben als leverancier de verantwoordelijkheid voor het leveren van een goed product. Mocht u te maken hebben met een defect, dan zullen wij dit altijd voor u oplossen.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kelvi.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshop Keurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.