Klantenservice
Veelgestelde vragen
Ons team staat voor je klaar
De meest gestelde vragen staan hieronder beantwoord.
Staat jou vraag hier niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op.
Betalen
Ideal
Veilig en vertrouwd betalen doet u met iDeal. Wij werken samen met Mollie als het gaat om Ideal betalingen. Uw aankoop is verzekerd via mollie.nl en kunt betalen via de grootste Nederlandse banken te noemen: ING bank, Abn Amro, Rabobank, SNS, Van Lanschot, etc.
Creditcard
Veilig betalen kunt u sinds kort bij KELVI ook met uw creditcard! Deze optie kost €6,95.
Overboeking
Een overboeking is de meest standaard manier van betalen. Iedereen met toegang tot internetbankieren heeft de mogelijkheid om op deze wijze te betalen. Via de eigen vertrouwde bankomgeving kunt u een betaling voldoen. Let er wel op het transactieverkeer vertraagd is bij een overboeking, waardoor uw bestelling ook een dag later wordt verzonden.
Let op: wij versturen enkel uw order wanneer de betaling bij ons binnen is. De verwerking van een overboeking duurt één werkdag. Wilt u dus de volgende dag uw order al ontvangen? Kies dan voor een andere betaaloptie.
Rembours
Het is mogelijk uw bestelling onder rembours te laten verzenden. Wij zullen hiervoor €14,95 aan extra kosten in rekening brengen. U dient het totale orderbedrag contant te betalen aan de chauffeur van DHL op het moment van leveren van uw bestelling. Het is helaas niet mogelijk gebruik te maken van uw pinpas om de bestelling te betalen. Indien u onder rembours wilt bestelen kunt u uw bestelling doormailen naar info@KELVI.nl. Wij verzoeken u de volgende gegevens door te sturen:
-Uw bestelling
-Uw naam
-Adres
-Postcode + woonplaats
-Land (Een rembourszending is alleen beschikbaar in Nederland & België)
-E-mailadres
-Telefoonnummer
-Gewenste werkdag voor de levering
Verzenden & Retourneren
Bent u niet tevreden over uw product(en) en wenst u deze te retourneren? U kunt binnen 30 dagen na ontvangst uw retour aanmelden, en u heeft daarna 14 dagen om het pakket daadwerkelijk te retourneren. U hoeft hiervoor geen reden voor op te geven.
Is uw pakket beschadigd aangekomen? Neemt u dan contact met ons op via info@kelvi.nl en wij zorgen voor een kosteloze omruil of nalevering van één of meerdere onderdelen.
Retourprocedure
1. Retourkosten: U kunt op deze pagina de kosten voor uw retour vastleggen. Per verpakking zijn de kosten hiervoor €15,-. Mocht uw verzending zwaarder zijn dan 20kg en groter zijn dan 178cm lengte, 76cm breed en 58cm hoog, dan kunt u contact met ons opnemen hoe deze retour moet worden opgestuurd aangezien deze niet met de reguliere postbezorging kan worden verzonden binnen Nederland. De gemiddelde kosten voor een retourzending van een groot pakket binnen Nederland liggen tussen de €70 en €100. U kunt dus, aan de hand van het aantal pakketten dat u heeft ontvangen, de hoeveelheid retourkosten voor de verzending zoals hier vermelden: 1 pakket – €15,- , 2 pakketten – €30,- etc..
De retourkosten buiten Nederland gelden hetzelfde alleen bij pakketten groter dan 100cm lengte, 50cm breed en 50cm hoog kunt u contact met ons opnemen om een retourafspraak in te plannen. Gemiddelde kosten voor een retourzending vanuit België naar Nederland liggen tussen de €70 en €100.
2. Producten verpakken: Producten dienen in originele verpakking retour te komen. Wenst u bijvoorbeeld een stoel te testen? Dan adviseren wij u, indien u meerdere stoelen heeft besteld, er slechts één te monteren en te testen zodat de producten het best verpakt bij ons retour komen. Er hoeft geen adres op de doos, de chauffeur weet waar uw pakket naartoe moet.
3. Mailen: naar info@kelvi.nl welke producten u wilt retourneren, vanaf welk adres dit kan worden afgehaald en welke werkdag (ma-vr) dit kan worden gedaan. De pakketleverancier komt deze dag tussen 09.00 en 17.30 uur bij u langs (zonder tijdsindicatie)
Let op: wanneer er niet wordt gemaild, kunnen wij de retouropdracht ook niet inplannen!
4. Creditering: Indien uw pakket in goede orde is binnengekomen, crediteren wij het bedrag op de rekening waarmee is betaald. Creditering vindt automatisch plaats binnen 14 dagen nadat uw order in goede orde bij ons retour is gekomen. U bent zelf verantwoordelijk voor de verpakking en de staat waarin het pakket retour komt.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u een retour inboeken via deze pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.